Antik Armand Marseille 390/8 baba javítása II.

Sok idő eltelt és sikerült végre a baba újjait pótolnom a fejet letakarítanom és a szem súllyához tartozó parafa darabot pótolni- Testet ahol kellett ragasztottam valamint festettem.

A következő lépés a baba parókájának a mosása lesz. Sajnos viszont nem kaptam fogpótlást , így valószínűleg nem fogom egyenlőre pótolni. Ami érdekes volt hogy a baba paróka alatt gipsz volt amivel még nem találkoztam.

fot_1_1_2.JPG

 A baba feje a paróka levétele után - régi ragasztómaradványok és kosz és por.

fot_2_1_2.JPG

Ezen látható a súly alatt pótolt parafa mely visszahelyezése miatt a baba szeme nem néz fölfelé (fennakad)

fot_3_1_1.JPG

A baba feje megtisztítva - kevés helyen maradt rajta még gipsz maradék. Ha átvilágítjuk lámpával a baba fejét megtalálhatjuk rajta a hajszálrepedéseket. Ezt vásárlásnál ha tudjuk végezzük el.

kez1.jpeg

 

Ezen a képen a festés látható. Az ujjait a babána a szokott módon pótoltam - a hiányzó részre beszúrtam levágott drótot vagy gombostű darabot majd arra vittem fell a papírmassét vagy a körömágy hosszabítot. Az alapján döntöm el mit használok megkora felületet kell pótolnom.

kez.jpeg

 

A festék árnyalatának a kikeverése mindig időigényes feladat. A következő képen látható mely 3 színt lehet használni a testszín keveréséhez.

kez3.jpeg