Heubach (Köppelsdorf) 250 antik porcelánfejű baba

A baba kizárólag gumizásra és fodrászatra volt nálam. A baba 48 cm - jelzett, feje ép, teste ép bár a festék több helyen lepattogzott. Az alábbi képeken látható hogyan kapott erőre és új frizurát.

A baba papírdobozban postán érkezett, alaposan becsomagolva.

erkezes.JPGdarabokban.JPGElőször a babát szétszedtem, vagyis a régi gumit elvágtam és kidobtam. A testet és fejet letöröltem. A baba homlokán lévő régi ragasztófoltot sikerült majdnem maradéktalanul eltávolítani.

 

gumizas.JPG

Az itt látható képen a gumizás történik. Több módja van a test ujragumizásának. Van ahol a fejet utoljára illesztik a testhez. Mivel nekem nincsen stabil kampóm melyhez hozzá lehet akasztani, így én a fejet munka közben rögzítem. Akit érdekel annak javaslom az alábbi könyvet: Marty Westfall - The Handbook of Doll Repair and Restoration.

 

 

 

 

 

 

 

 

nude.JPG

 

A baba készen, gumizás után.

A képen lennt a baba ruhában és parókában.dressed.JPG