Armand Marseille antik baba meglepetés

A baba a Jófogáson került meghirdetésre még ősszel, rossz kép volt csak elérhető, de mivel Budapesten volt megnéztem. A hölgy magas áron hirdette, én amikor megnéztem arra voltam kiváncsi milyen formaszáma van.

Sajnos amikor megnéztem a baba haja bőven fedte a számot, igy kézbe véve próbáltam azonositani. Abban biztos voltam hogy nem 390-es, és ajánlatot tettem. Az eladó nem adta el. Végül a piac meghozta a döntést, a hölgy nem tudta eladni a meghirdetett áron, és mivel anyukám telefonján kerestem Őt, a hölgy szüleimet érte el, akik megvették számomra és mint karácsonyi meglepetést megkaptam.

Fontos tudnunk, mindig ismerjük fel a babát, és tudjuk a baba valódi piaci értékét.

A baba szép állapotú, felső ruhája és cipője régi de nem eredeti, viszont alsóruhája eredeti. Feje ép, paróka szintén az Övé, nem pótolt. Egyetlen újja tört le, viszont teste nagyon jó állapotú. A testet tartó gumizás laza, valamint az parókájátt rendbe tenni, újját szempillát pótolni.

Itt láthatóak a képek amiket karácsonykor készitettem. A baba haját nagyon óvatosan fejtettem fel a fejről, több mint egy órámba került. A baba valóban nem egy 390-es hanem egy 1894-es formaszámú példány.

ulo_jo.jpg

img_8615.JPG

img_8619.JPG

 img_8620.JPG