Simon Halbig 1079 / 7 antik baba javítása- eredeti hajjal és ruhában II.

A Simon Halbig babának kopásait pótoltam. Ehhez a papírmassé alapot használom, Mivel a szemet mozgató súly a fej belsejében egy parafának ütközik, de ez sajnos levállt. Emiatt a hajat el kellett távolítanom, a fejet kitakarítottam és pótoltam a hiányzó parafa darabot. Így a szemek megint középre kerültek.

sh_kep.jpg

 

A baba parókáját levettem és kimostam, Miután megszárad formára igazítom és visszakapja. Az első képen látható hogy a baba szeme picit fenn van akadva.

sh_kep1.jpg

A testet miután letakarítottam, összegumiztam.

sh_kep2.jpg

A baba ruhái samponnal lettek kimosva majd fektetve lettek szárítva. Ha megszáradnak akkor vasalóval óvatosan ki lesznek vasalva.

sh_kep4.jpg

 

A baba ilyen lett összegumizva és egy új csereparókával ami ideiglenes.

sh_kep3.jpg