"the little white company London" csinál magad rongybaba

Húsvétkor Sopronban jártam és az egyik kedvenc angol turkáló boltomban egy mesés rongybaba készletet találtam potom 260 forintért. Noha főleg antik babákat gyűjtök, ebbe rögtön bele szerettem mivel gyerekeknek való készlet szabásmintával, tömőanyaggal, tűvel, töltőpálcával valamint ruhaanyaggal és szabásmintával is rendelkezik.

A készletből egyedül a baba barna haja hiányzott valamint a ruhára varható csipke és olló. Emiatt egyenlőre a baba kopasz :) Úgy néz ki mint egy UFÓ. - az UFÓ késöbb kapott hajat így azt a képet is feltöltöttem.

A baba elkészítése nem volt könnyű - igazából nem hiszem hogy gyerekek könnyen el tudják készíteni. Én géppel vartam, és a legnehezebb az anyag kifordítása volt. Viszont a szabásminta hibátlan. Az első tulajdonos a elkezdte a ruhát kiszabni, de ezen felülnem történt vele semmi. A képeken látható a doboz tartalma, és a lépésenkénti elkészítés.

fot_-.JPG

fot_5_1.JPG

fot_2_4.JPG

fot_3_3.JPG

fot_4_1.JPG

fot_11.JPG

fot_21.JPG

fot_31.JPG

fot_41.JPG

 

Akit érdekelnek a rongybabák javaslom az alábbi könyvet

IMG_4388.jpg

 

Az UFÓ a barna hajjal.fot_-_7.JPG

 

Címkék: Rongybabák